FIRST VLOG

25. tammikuuta 2013

Hienoa olla päivistä sekasin kuin seinäkello :-D Stars of the Stadium on siis tosiaan huomenna ja sunnuntaina, itsehän en oo seurannu päivämääriä pitkään aikaan ja tiesin vaan että ko. tapahtuma on 26. ja siitä sitten jatkot myös pilkkuun asti. No tottakai espanjan opettaja hämmensi  kertomalla että tänään olisi 26. päivä, joten siinä uskossa oli hyvä elää. Hupsista :-D
Keksiskö joku muuten miten saisin mun videot hyvälaatuisina ilmoille? Mua yksinkertaisesti ottaa päähän kun joudun aina pienentämään nää kauheen huonolaatusiks ettei youtube-lataamiseen menis 800minuuttia. Tää winukka8 kun ei oikein tykkää yhtään mistään, ei edes Movie Makerista. Kiitos ja kumarrus :-)

59 kommenttia

  1. Pelastit mun päivän tällä videolla, olet ihana<3

    P.S Muuta maalle, täällä on parkkitilaa mutta ei parkkimaksuja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tosi? :-) Kiitos paljon!

      Ja mä asunkii jo maalla, mun koulu vaan on kaupungin keskustassa :-(

      Poista
  2. et oo enkää mpdl-jenna vaa oot atsgu-jenna! :-D haha
    ja kyllä, oli pakko ilmottaa tästä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan totta :-D Haha, atsgu, kuulostaa ihan aivastukselta!

      Poista
  3. voou sun hiukset on kasvanu ihan hulluna:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niillä on vähän tapana kasvaa liikaa, oon aina ihan hukassa hiustenvärjäyksen suhteen ku juurikasvu näkyy niin nopsaan :-D

      Poista
  4. haha meillä oli espanjan tunnilla kakkoset, jotka käyttäyty tolleen :D
    t. kiltti ykkönen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi :-D Mulla oli nyt tossa kakkoskurssilla sekä kakkosia että ykkösiä, he oli kaikki kauheen kilttejä ja tosi mukavia :-) Mut kai siel ykköskurssilla sit oli näitä jotka halus vaan kokeilla ja kyllästy kun ei ollutkaan kivaa, sillähän se selittyy!

      Poista
  5. Hirmu kiva video:) onko sulla oma auto?:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit :-) Ja ei oo ihan omaa. Meillä on äitin kanssa "puoliks" meidän perheen toinen auto, jolla ajoin autokoulunkin, mut tällä hetkellä ajelen iskän autolla kun sillä on niin paljon vapaita ettei tarvii sitä :-)

      Poista
  6. hei tuli vaan mieleen, että ootko koskaa käyny syötteelä laskettelemassa? jos oot, mitä mieltä olit, jos et oo, niin haluaisitko? :) ps. pystyyko sun formspringiin anoileen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo koskaan käynyt, ois kiva päästä sielläkin pyörähtämään! :-)

      Ja totta kai pystyy, en vaan tiedä onko se mahollista silleen ilman tunnuksia enää kun joku sano että formiin tuli joku semmonen uudistus :o

      Poista
  7. aargggh vihaan tota meiän koulun parkkipaikkaa, onneks ei enää koht tarvi ajella sinne!! t. jenni joka sai parkkisakon yks päivä ku parkkeerasin sinne mis on mopopaikkoja, vittuako siellä mitää mopoja on keskel talvea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jenni sä oot niin paras ♥ Ja jooo o en kans ymmärrä miks hitossa ku nythä reksi taas sano että siihen SAA parkeerata .........eipä näköjään saa

      Poista
  8. Arghhh oikeesti anna ihmisten vaan puhuu ! Vittu on se kumma ko nykyää ei saa syödä etes omenaa aamupalaks ko joku muuki on syöny... Fuck logic

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä niin, fuck the logic :-D Enpä kyllä oo enää jaksanu kiinnostua näistä, tosta vaan on niin parasta keljuilla!

      Poista
  9. aw ihana oot nii söpö(:

    VastaaPoista
  10. Mulla kamera tekee ihan samaa, että katkasee yhtäkkiä nauhotuksen... Yritin kerran meidän koiranpentua kuvata kun oltiin poissa ja ihan kivasti sainkin 2min seurata :-D Mutta en käsitä mistä ihmeestä se johtuu, vaikka oon asetuksistakin yrittäny jotain kohtaa bongata.. Ainut mitä oon huomannu että jos manuaalina tarkentaa ja välillä säätää sitä kesken videon niin sillon se ei katkase sitä? En tiedä! Kerro jos löydät ratkaisun :D Mullakin on siis Canon, tosin 1100D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lupaan ilmotella asiasta jos ratkaisun keksin :-D Nettifoorumeilta oon lukenut että syynä on muistikortin hitaus mutta kun toi oma muistikortti tosiaan on hyvinkin nopean puoleinen, niin en oikein keksi että mitä tehdä! Pitää koittaa kokeneimmilta kysellä asiasta :-)

      Poista
  11. Ihana postaus ja vaikutat niin ihanalta !!!:)

    VastaaPoista
  12. tee kiltti sun laseille jotain ennen ens videoo ettei ne valu noin paljoo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en niille itse voi, enkä ainakaan uskalla, tehdä mitään vaan mun pitäis hommata ihan kokonaan uudet lasit. Oon kiristyttäny noi lasit optikolla jo kahdesti ja silti ne vaan löystyy uudelleen ja uudelleen. En mä itsekään niitä tykkää nostella, mutta niin kauan kun ei varaa uusiin laseihin ole enkä mun toisia laseja tykkää jatkuvasti käyttää kun ne on semmoset ylihipsterit, niin en voi "tehdä mun laseille jotain" ennen ensi videota :-) Jos semmoista nyt pitkään aikaan taas tulee!

      Poista
    2. siis tarkotin ihan että optikolle joo, mut ei sitte voi mitään jos ne ei voi mitään. sori, en tienny että mitään ei oo tehtävissä!

      Poista
    3. Niiiii no ei se mitään, eihän aina voi tietää :-)

      Poista
  13. Haa ei en kestä mä kuolen nauruun ku toi "olet canon ihan perseestä". Oot ihan huippu :d!!

    VastaaPoista
  14. Btw, se on vaan 26. päivä, eli kestää vaan yhden päivän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppuu sunnuntain puolella ;-)

      Poista
    2. Ei vaan, kiitos korjauksesta, mä tämmösenä höntyyjänä käsitin että meininki jatkuis vielä sunnuntaina :-)

      Poista
  15. eiks noi sun lasit oikein pysy päässä kun koko ajan nostelet niitä?:D Oliks sulla muutes joku silmälasi liikkeen myyjä avustamassa sua valkkaan noi :O Näyttää vaan niin yli isoilta sun siroihin kasvoihin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä miks ne näyttää tossa videolla tolta koska kun peilistä katon niin ne on ihan fine :-D Ja siis oli ihan optikkoliikkeen se johtajapomopäällikkö mikä lie siellä mun kanssa kattomassa niitä, sanoi että sopivat mulle hyvin.

      Ja niinkuin aikasemmin oon jo kertonut tuolla pari kommenttia ylempänä niin noi sangat on löystynyt. Oon pari kertaa käynyt ne optikolla kiristyttämässä mutta mitä oon netistä lukenut niin mun tuurilla mulle on taas osunut jotkut maanantaiversiot, kun noi löystyy aina uudelleen ja uudelleen lyhyessä ajassa.

      ps mulla ei todellakaan ole sirot kasvot mutta kiitos kuitenkin, hih :-)

      Poista
  16. En tiedä mitä mun alitajunnassa oikein pörrää, mutta näin susta ja Jamista unta :--D Olit jättäny Jamin ja lyöttäytyny yhteen oman lukioni ärsyttävän ylimielisen nevari-rokkarin kanssa. Siinä unessa sitten huusin sulle, että miten voit vaihtaa Jamin tollasenn nyyppään. Ja ei, en stalkkaa sua saatika oo koskaan nähnyt missään :--D Tää blogi näköjään näyttelee niin suurta roolia mun elämässä, että unetkin liittyy suhun, hah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, mikä uni :-D Toivottasti ei koskaan käy noin" Tai no, ei käy, en oo niin rokkari-ihmisten perään! Jami on ihana täydessä hönöydessään :-D

      Poista
  17. Paras kohta "eihän niitä mekkoja oo ku arviolta miljoonalla maailman naisista mut kai mä matkin kaikkia niitä samaa aikaa" haha päivän piristys tää sun video((: tosi mukava ku selität maasta taivaaseen kaikkia juttuja eikä aina oo mtn rajattua teemaa postaukselle!(: uutta ootellessa^!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Se on juu vähän mun tapa höpöttää pölpötellä ummet ja lammet kyllästymisee asti :-)

      Poista
  18. aww ihania ilmeitä sulle :_D :3

    VastaaPoista
  19. Muaki vituttaa suuresti noi tollaset ykköset. Itsekkin olen ykkönen, mutta ei tulis mieleenkään alkaa nolosti ihq-kapinoitsemaan maikoille tms. Kauhee myötähäpeäfiilis iskee ikätovereitani kohtaan ku ne teineilee siellä tunneilla. Jos on kerran tullu lukioon, niin voisko sitä saatana opetella käyttäytymään niinku _lukiossa_ käyttäydytään. Ja jos ei oo motivaatiota opiskella, niin älkää opiskelko, jättäkää kesken. Niin yksinkertaista se on. AAARGGGGHGGHHH vaikka olenki ihan hyvätasoisessa lukiossa (itseasiassa Tipala :D), niin tekis silti vaihtaa johonki 10-tason lukioon, josko siellä ois karsiutunee noi teiniXit KOKONAAN pois. Ei niitä onneks paljon oo jotka noin käyttäytyy, mutta vituttaa erittäin rankasti. Ois kiva saada keskittyä opiskeluun -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii ja kyllähän noita ongelmia löytyy ihan meijän abienki joukosta, mutku niitä on vähemmän niin se ei niin korostu ja helpompi keskittyy asioihin ku opiskelijoiden kysymyksetki oikeesti liittyy asiaan. Mua itteeni inhottaa missä vaan tilaisuudessa missä kuunnellaan jota kuta toista, et siel on kauhee älämölö eikä kukaan kunnioita sen puhujan juttua.

      Mut niinku sanoit, miks helvetissä on pitäny tulla lukioon jos ei siellä mitään aio tehdä :-D Sitä ei kauhian moni tiedä!

      Poista
  20. "olet canon ihan perseestä" hahah päivän naurukuolema :D
    ihan satunnainen huomautus joka on kuitenki pakko huomattaa, mutta rakastan sun kulmakarvoja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoohho no fakta :-D Ja kiitos paljon :-)

      Poista
  21. kiva video, oot niin omanlainen hyvällä tavalla siis ja tykkään ihan hirveesti blogistas! (:

    VastaaPoista
  22. Oon sulle ihan älyttömän kade, koska ite missaan starsofthestadiumin ja parhaat artistit ( MGN ja uniikin ;)tunnustan kuuluvani todistetusti ykkösfaneihin joten hieman ärsyttää!:( ) mut oot tosi kaunis!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis mäkään en pääse sinne, täällä mä nyt istua möllötän kotona ja oottelen jos kohta lähtis kattelee ja ihmettelee tapahtuuko missään muualla mitään ku kisamontussa ja Tivolissa :-D

      Kiitos paljon :-)

      Poista
  23. ihana video!! lisää näitä (:

    VastaaPoista
  24. millä ohjelmalla oot tehny ton sun bannerin ? :-)

    VastaaPoista
  25. ihana vlogi:DDD oot kyllä mun suosikkibloggaaja, aina kun oon koneella on pakko käydä stalkkaamassa ootko päivittäny:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos paljon :-) :-D Toivottavasti tänään eksyt tänne kun tuli taas päivitystä!

      Poista
  26. moi haluisin tietää et mitä lukiota käyt ja mitä oot tykänny? :) omat yhteishaut ois kohta ja ois kiva saada lisää vertailun kohteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannaksen lukiota oon nyt tänä keväänä lopettelemassa :-) Onhan kyseessä ihan kiva koulu, mahdollisuuksia on paljon niin kurssi- kuin harrastepuolellakin ja kaupungin suurimpana lukiona on siellä ihmisiäkin joka lähtöön. Kuitenkin oon nyt ihan tyytyväinen siihen että taival alkaa olla ohi ja itelle Kannas oli ehkä vähän liian kaukana sijaitseva lukio ja koulumatkoihin tuhrautuu hirveästi aikaa ja rahaa, niin sen takia harmittaa kun en jäänyt kotikunnan lukioon :-(

      Poista
  27. Miten sun hiukset onki noin ihanan sileen ja kiiltävän näköset! voitko joskus tehä postauksen jossa esittelisit sun hiustenhoitotuotteita ja hoitotapoja :D ja menneiden vuosien hiustyylit kuvina ois kova sana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oi ei, musta kun nää ei tunnu yhtään sileiltä :-D Mut emmä tiiä sit saisko semmosta postausta aikaan kun en käytä hiuksiini muuta kun markettishampoota, lämpösuojallista muotovaahtoa ja joskus harvoin jotain kasvuseerumeja :-D! Mut tota jälkimmäistä voisin harkita :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne