Slap me, I'm too damn excited!

9. tammikuuta 2013

hippps
Mulla olis teille tuhat ja sata asiaa kerrottavana ja suurin niistä kaiketi koskee tän viikon perjantaita! Oon täällä ihan pisut housuissa jo nyt, kun aattelenkin sitä että jos luoja suo ja esivalta sallii, niin mä saatan viettää perjantai-illan yksin ajellessani ajolupa taskussa :-D Koputan kyllä puuta ja äärimmäisen kovaa, ties vaikka meteoriitti vielä tippuu niskaan ja mä en enää koskaan aja edes polkupyörällä.
Toinen mahtava asia on mun penkkariasu, jota oon alottanu suunnittelemaan ja väsäilemään mummon kanssa. Mietin että oisko teillä kiinnostusta nähdä eri vaiheita sen puvun tekemisestä, kyseessä kuitenki on aika helkutinmoinen projekti mikä tulee viemää mun kaiken vapaa-ajan tässä lähipäivänä!

Asiasta kukkaruukkuun, sikäli mikäli mulla ei oo ollut minkään maailman mahiksia kuvata nyt tässä lähipäivinä yhtään mitään, syystä että ei oo tapahtunut mitään, niin aattelin tuoda tänkin blogin puolelle nää mun all-time-favourite omakuvat, jotka mun kaveri Outi on musta pari vuotta takaperin ottanut :-) Kaipaan tota kuontaloa ku laiharille pistetty lihava lapsi kakkua, mutta ei auta :c Toi väri oli ihan once in a lifetime -kokemus.
Mut on myös näitä vanhoja kuvia kattellessa villinnyt ihan sietämätön halu valokuvata siis ihan kunnolla. Se vaan on aika mahdoton tehtävä toteuttaa niin kauan, kun mä oon vielä lukiossa. Mikä on noin 2 ja puoli viikkoa! Tiedä häntä vaikka lukuloman alkaessa mä panostaisin tähän blogiin ihan uudella tatsilla ;-)
 

Ja se onkin syy sille, miksi mä aattelin tulla tänne pyytelemään nyt ensimmäistä kertaa postausehdotuksia. En oo varma, oisko mulla motia toteutella kuva- ja kysymyspostauksia kun ne vasta tuolla vanhan blogin puolella sain päätökseen eikä mikään oo sillä tavalla radikaalisti muuttunut, mutta jos on jotain uutta ja yllättävää ideaa, niin mä oon avoin ehdotuksille :-) Haluutteko nähä enemmän videoita, teemapostausta tyyliin mitä mun laukusta löytyy, instagram-postauksia vaiko jotain muuta? It's up to you!

Mä loikkaan nyt punkan puolelle äitin kotitekosen pitsan ja Bonesin kanssa, huomenna aamusta ensimmäisenä ajotunti ja siitä sitte ruisaan koulun puolelle pariks tunniks ja eikun uudelleen ratin taakse. Oikein mahtavaa viikkoa jokaiselle, wish me luck!

13 kommenttia

  1. Lisää videopostauksii :) vaik just toi laukkujuttu tai sit huonepostaus :)

    VastaaPoista
  2. sun videot on parhautta, eli niitä!!

    VastaaPoista
  3. JOO,tee siitä penkkaripuvusta postausta vaihe vaiheelta tyylii! :) ja teemapostaukset on kivoja! tee vaikka videolle sun aamu ja iltarutiinit :) ne ois supereita :)

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään noista mielipidepostauksista sun muista missä on paljon luettavaa, jos sellaisia jaksaisit väkertää. :) Ja onnea inssiin, sain just viikko sitten omani pois alta. :D Mua ainakin kiinnostaa sun penkkariasun värkkäilyt! Tässä oon pikku hiljaa ruvennut miettimään, että mitähän helkuttia sitä itte vetäsis päälleen ja minkälaisen teeman keksisi. Mutta hei, lukulomaa ja "vapaa-aikaa" odotellessa! Viimesii viikkoi viedään!

    VastaaPoista
  5. videopostauksii, instagram-otoksii ja vaikka laukun esittely (:

    VastaaPoista
  6. ihanat noi sun hiukset noissa kuvissa! ja muutenkin kauniina! :)

    VastaaPoista
  7. ittestäs kuvii aikajärjestyksessä!

    VastaaPoista
  8. ois kiva nähä sitä penkkariasuu! (: ja sit videooo (:

    VastaaPoista
  9. siinä yhessä postauksessa se sun 'meikkivideo' oli hauska, niin tee joku semmonen hassu video:)

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. Hei jes, tänne on tullu paljon kaikennäköstä kivaa ehdotusta :-)! Videota varmasti on tulossa, kunhan päiväsaikaan kotona oon silleen ettei tarvii pimeessä kuvata. Koitan noita vanhoja kuviakin kaivaa jostain esiin, ne kun on kuollu ja kuopattu uuden koneen myötä kolmelle eri kovalevylle :-D

      Mut vaikka odottavan aika on pitkä, niin kyllä mä näitä aikaseks saan ;-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne