NARNIA

19. tammikuuta 2013

IMG_5967 IMG_5979 IMG_5992 IMG_5996 IMG_6010 IMG_6033 IMG_6024 IMG_6053 IMG_6060 IMG_6013
Vaikka mä harvemmin kannan laukkua saatika tätä koko arsenaalia mukanani vapaa-aikana, thank god for jättimäiset takintaskut, niin on toi mun käsveska aikamoinen Narnia! Ihan sama mitä vähän pienempää mä tonne heitän vapaasti pyörimään, eli siis muualle kuin vetoketjullisiin pikkutaskuihin, niin on mun turha kuvitellakaan löytäväni sitä enää ilman, että tyhjennän koko laukun viimestä karkkipaperia ja hiuspinniä myöten. Onnistun kadottamaan kotiavaimet jopa niihin mun takintaskuihin, voin vaan kuvitella mimmosia kauhunhetkiä kokisin jos viskaisin ne mun laukkuun. Eikä ne oo vaan pienet tavarat jotka katoaa, kerran onnistuin piilottamaan mun espanjan kirjankin tohon nahkamonsteriin!

Oon aika vahvasti sitä mieltä, että mulla on mieltymys isoihin versioihin tavaroista, mitä näitä kuvia nyt kattoo. Kannan mukanani aivan jäätävän suurta meikkipussia, ihan oikeesti se on mun historian kirjaa suurempi. Myös mun lompakko aiheuttaa useissa pojissa (ja myös tytöissä) melkosta ihmetystä; Gina Tricotista kun löytyy tota lompakkoa pienempiä käsilaukkuja. Myös särkylääkettä mulla on suurin mahdollinen aski mitä lähiapteekista löytyi, Vitaliksen on totta kai oltava isossa purnukassa enkä mä vois enää kuvitella kirjottavani mitään pieniin vihkoihin.
Ehkä on kuitenkin ihan hyvä että mun kamat on vähän isompaa sorttia, sopii yhteen laukun kanssa! Ja tottakai mä oon suunnitellut tän kaiken, mitä isompia mun kaikki mukana kannettavat tavarat on, sitä hankalempaa ne on tonne laukkuun hukata :-D

27 kommenttia

  1. täällä yks jonka laukku on ihan samanlainen ihmemaa niinku omaas kuvailit :D on sitte kuinka pieni laukku vaan, osaan silti piilottaa ne tavarat sinne ihan mahdottoman hyvin ... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D On se jännä miten siinä voikin onnistua. Ja se paniikki kun luulet että kännykkä on kateissa, huh!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ostin omani ihan meidän läheisestä K-supermarketista :-)

      Poista
  3. Mistä oot tuon laukun löytäny? Minäki haluaisin löytää jonku ton tyylisen mihin mahtuu tavaraa. Joo ja mulla katoaa niihin pienempii laukkuihin yleensä kaikki, en ymmärrä miten se on mahollista :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulukuun puolella ostin sen Silja Symphonylta kun oltiin perheen kanssa reissussa :-) Toi on tommonen hervoton säkki haha :-D

      Poista
  4. mulla on ihan saman kokonen lompakko kun siulla :) ihana laukku muuten <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ihana laukku :-) Ja isot lompsat kunniaan!

      Poista
  5. huhhuh miten yhteen laukkuun mahtuu noin paljon tavaraa :D no mutta pakko myöntää että mullaki onkaikki oltava mukana kynsilakoista lähtien...

    mikä juttu sulla muuten on tossa huulessa d: ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mullakin löytyy kynsilakkaa tuolta meikkipussista, ja vähän kaikkea muutakin :-D

      Huuliherpeksen rupi.

      Poista
  6. Aivan yli-ihana toi laukku(: Meinaa ihan kuola valua suusta koska juuri tuollaista itsekkin kaipailisin!
    Mulla kulkee myös laukussa aina suurin meikkipussi jonka omistan ja vesipullo on ehdoton etenkin koulussa:D onhan siellä mukana aina puoli omaisuutta mutta en tässä nyt jaksa niitä luetella..
    Lompakosta tuli sen verran mieleen että munki lompakko on melkoinen löytö espanjasta! Aikalailla samaa kokoa ku toi sun mutta aivan kuin siinä ois toinen tollanen liitetty kylkeen kiinni:D erittäin "käteensopiva" ja käytännöllinen ainakin mulle ollu(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, aamu menee aina ihan pilalle jos huomaa bussissa tai ensimmäisissä valoissa että juu nyt ei oo vesipulloa mukana :-D

      Nuo isot lompakot on tosi käytännöllisiä, itekkin olin eilen pippaloimassa ja mukana oli pelkästään tuo lompsa kun se vetää niin kännykän, rahat kuin avaimetkin sisäänsä :-)

      Poista
  7. Tuo kuva missä oot pipo pääsä mitä sulla on huulissa? >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuliherpeksen rupihan se siinä, osasyy siihen miksei oo moneen päivään huvittanut postailla mitään missä oma naama näkyisi :-)

      Poista
  8. Mistä sä oot ostanu ton laukun? Mullakin häviää kaikki aina laukkuun, ostin pienemmän laukun mutta ne silti mystisesti katoaa sinne laukun uumeniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silja Symphonyn jostain laukkukaupasta :-D On mullakin pienempiä laukkuja mutta niihin taas kaikki "tarpeellinen" ei mun mielestä mahdu!

      Poista
  9. mistä tuo ihana laukku on peräisin ? :_D

    VastaaPoista
  10. mikä sulla on huulessa tossa kuvassa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuliherpeksen jälkeen jättämä rupi

      Poista
  11. Sun tumblr on ihanin ikinä. Selasin sen just yks päivä alusta loppuu. Pure love

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Haha, vanhimmat jutut oon sinne pistänyt kun oon ollut 13-14 vuotias :-D

      Poista
  12. mistä ipod ja paljo makso? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen reilu 2 vuotta sitten 16-vuotissynttärilahjaksi, niin en tiiä ostopaikkaa :-) Hinta taisi sillon olla vähän päälle 300€ kun toi on 32Gb muistiltaan :-)

      Poista
  13. toi on niin tuttu tunne ku laukku on täynnä KAIKKEE ja sit sinne kadottaa jotain tärkeetä ja on sillee oooh shit nyt hävis jotai arvokasta :D ja mahtaa olla kiva vastata sen sata kertaa samaan kysymykseen kuten "mitä sun huulessa on" tai "mistä toi laukku on"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ton takia on useesti tullu syynättyä kouluaki kellarista ullakkokerrokseen asti koulun emännän tai talonmiehen kanssa, kun oon ettinyt jotain kännykkää tai lompakkoa :-D

      Ja kyllähän toi kolmas kerta tohon "mitä sun huulessa on" rupes vähän hymyilyttämään, en ees aatellut että ketään vois se kiinnostaa mitä mun huulessa on :-D

      Poista
  14. ite en ees huomannu koko huulihommaa aluks :D ja fiksuna mä olen mm "kuolettanut" kirjastokorttini koska se oli kadonnut.. Myöhemmin se löyty yhestä repusta...

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne