COMFORT ZONE

18. tammikuuta 2013

wear
 Neule Gina Tricot / Pusero Romwe / Housut Dr. Denim / Clutch Michael Kors / Kello Daniel Wellington / Kengät Jeffrey Campbell

wear2
Farkkupaita Romwe / Housut Dr. Denim / Pipo Ponkes / Kengät Dinsko / Laukku H&M / Sormus TopShop
wear1
Farkut H&M / Pusero Vila / Karvaliivi H&M / Saappaat Zalando / Polvisukat Debenhams / Rannekoru River Island

Mä oon tässä viimeset kolme päivää verhoutunut tohon pari postausta sitten esittelemääni peppineuleeseen, oon tahtonut vaan mukavaa, mukavaa ja mukavaa. Ähkin ja puhkin joka aamu, kun pitää vielä farkutkin kiskoa jalkaan, sukkahousuista puhumattakaan. Tämä tyttö kun hengailee mieluummin kollareissa. Mulla olisi vaatekaapissa vaikka ja mitä, mutten vaan jaksa vaivautua aamusin (enkä myöskään iltaisin) katsomaan, että päälle eksyy jotain muodinmukaista ja hienoa. Koen näkeväni tarpeeksi vaivaa vääntäytyessäni suihkuun joka ikinen aamu. Enhän mä enää edes jaksa meikata :-D

Nyt sit kuitenkin vaivauduin tekemään kollaasin niistä kuteista, mitä tahtoisin pukea viikonlopuksi päälle. Perjantaina jotain tuommosta missä voin talsia kouluun, lauantaina rento poikatyttö-look ja sunnuntaina tommonen vähän huolitellumpi "sukupippalopalttoo" jossa tosiaan vois sitten painua vaikka mummolaan kahville tai miksei vaikka uuden pikkuserkun ristiäisiin, jos tarve vaatii.

Mikä on teijän lemppari näistä kolmesta kokonaisuudesta? Onko joku muukin siellä ruudun toisella puolella jumiutunu comfort-zonelle ja pahasti? Eikö ois ihanaa kun vois joka päivä mennä joka paikkaan kollareissa ja villapaidassa? Mä ihan oikeesti harkitsen palkkaavani mulle tulevaisuudessa jonkun stylistin ja siihen vielä henkilökohtasen pukijan kaupan päälle. Ei aina tarvitsis murehtia omasta ulkonäöstä!
..ja olis joku, joka hikoilis mun puolesta mun farkkujen jalkaan kiskomisen kanssa.


PS Täällä rikottiin rajoja pari päivää sitten, kiitos hirmusen paljon teille lukijoille ♥ Tonni tuntuu ihan yhtä mahtavalta toisellakin kertaa!

28 kommenttia

  1. Saako lahesta noita armyvihreitä tohtoreita mistään ? Oon ihan rakastunu noihin pöksyihin mut missään ei oo kävelly ton värisiä vastaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo mäkään noihin pöksyihin törmännyt :-( netistähän varmasti löytyy mut tietääkseni Lahessa ei kummassakaan Carlingsissa eikä St. Louisessakaan ton värisiä oo ollut nyt vähään aikaan. Trion Carlingsissa on normivihreitä mut armyja ei missään :(

      Poista
  2. MÄ OON JUMITTUNUT! Yks syy on se, että oon aina aamuisin herätessä niin älyttömän väsynyt, etten vaan jaksa välittää mitä puen päälleni. Toinen on se, että mun huoneessa on kylmä kuin Siperiassa, enkä unenpöppörössä ja viluisena nää edes vaihtoehtona niitä hienompia ja tyylikkäämpiä vaatteita, koska ne ei oo tarpeeksi lämpimiä puettavaksi päälle. Oon niin comfort-zone-vaihteella koko ajan, että huomaan aina kouluun päästyäni kuoriessani toppatakkia pois päältä ja kärsiessäni "pakkasesta nopeasti lämpimään"-jälkihiestä, että voi hemmetti, taas mä puin päälleni paksut lökärit / ison paksun abiverkkarin / ison paksun villapaidan / (harvoissa tapauksessa) farkut, joiden alle oon ahtanut lämpimät leggarit.

    Viikonloppuisin en useimmiten jaksa välittää niinkään paljoa, vaan tallustelen ympäriinsä zipperall-potkupuku päällä, vaihtaen vaatteet ehkä vaan siivoustöihin mennessä, jottei potkupuku sattuisi likaantumaan. Arkisin jaksan meikata vaan siksi, että tuntisin olevani hereillä. Silloinkin vaan kajaalit ja ripsarit silmiin, meikkivoiteet sun muut jäi käytöstä joskus kuukaus sitten. Viikonloppuisin en tuppaa jaksamaan sitäkään vähää, vaan oon epäedustavuuden multihuipentuma koko sen 2 päivää, mikäli ei oo jotain erikoista (siivoustöihin ei jaksa meikata).

    Ehkä tästä voisi syyttää abivuotta, koska vuosi sitten toimin ihan päin vastoin ja puin pakkasesta huolimatta päälle mitä ihmeellisimpiä asukokonaisuuksia, joiden kanssa sitten palelin ja äitiltä kuuli kuittailua "sun onnes jos kauneus lämmittää", eipä lämmittänyt mutta ainakin oon jotakin ottanut opikseni...

    Tää menee varmaan tätä samaa rataa koko kevään, kunnes oon kuitannut loppuun sekä yo:t että pääsykokeet. Ehkä tää on myös säästötaktiikka, kun yritän vältellä vaatekauppoja ja kaikkia materialistisia houkutuksia, jotta tilit voisivat toipua joulukuun menoeristä... Ihania nuo kollaasit (lemppari tuo ykkönen, koska lämmin neule, näpsäkän näköiset farkut ja ihana laukku - korkkarit vaihtaisin kakkoskollaasin kenkiin, koska "litat" itseltä jo löytyy mutta talvikenkiä ei, ja multa paleltui tänään pakkasessa keskivarvas), ne vain pistävät taas aivot raksumaan, sydämen pamppailemaan ja kuolan valumaan, ja kello on niin vaarallisen paljon että tän kommentin lähetettyäni mun on pakko läimästä läppärin kansi kiinni, tai muuten saan herätä aamulla siihen todellisuuteen, että oon yön aikana repsahtanut nettishoppailuun oikeen urakalla. Kirotut verkkopankkintunnukset, olisitte vaan pysyneet iskän hallinnassa! (Toinen puoli aivoista huutaa että ei, tää on hyvä näin.)

    Kiva, melkeen postaustekstin pituinen kommentti. Hyvää aamuyötä ja perjantaita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana pitkä kommentti, olin vastaamassa tähän jo aamupäivällä mutta puhelin tilttas ja mun vastaus hävis jonnekin :-(

      Mutta tosiaan, voisin ihan vaan sanoa että ÄLÄ MUUTA SANO. Kaikenlisäks kun nyt on tottunut menemään rönttösenä joka paikkaan, niin ei enää edes osaa niinkään pukeutua :-D Se on niin pirun vaikeaa yrittää yhdistää yhtään mitään yhtään mihinkään, ei osaa päättää kumpi paita on parempi, mitkä farkut tähän sopi tai mitkä kengät laittais. Voisin kulkea kollareissa, laskettelutakissa ja uggeissa läpi elämän!

      Toivottavasti tää parantuu abivuoden jälkeen, niimpä :-D Ja kyllähän se kesä antaa ihan uutta puhtia pukeutumisen suhteen, paljon vapaammat kädet kun ei tarvii miettiä et onkohan nyt tarpeeks lämpösesti etc.

      Ja oi voi, onneks mulla ei ole tilillä rahaa että nuista verkkopankkitunnuksista niinkään "kärsisin" :-D Vaatekaupoissa en oo käynyt pitkään aikaan, toivottavasti säkin maltat mieles ;-)

      Poista
  3. mistä toi vikan kollaasin rannekoru on? siinä ei lue sille kauppaa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olikin unohtunu tuolta, asia korjattu ja rannekoru on River Islandilta :-)

      Poista
  4. Kelpais kaikki! :)

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. 2 on paras! :) ihana tuo farkkupaita

    VastaaPoista
  6. ihana toi eka kollaasi! :---)) ja kaikki muutkin kyllä :) mut se ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
  7. Ehdottomasti ensimmäinen, koska jeffrey campbell :DD Muutki on kyl ihanii, huolisin kaappiini ihan jokasen :p

    VastaaPoista
  8. kakkonen on lemppari! :)
    joo mäki oon niin comfort-zonessa! tänäänki päällä koulussa mitäs muuta ku kollarit ja huppari. Kaikista hassuinta on se, että lukuvuoden alettua 6kk sitten, päätin että alan pukeutua tyylikkäämmin. Hyvinhän se suju 3kk, oli hienot vaatteet ja koruja VOI KUINKA RAKASTINKAAN SORMUKSIA. Nyt päältä löytyy ainaiset farkut ja joku villapaita, en ees pysty laskee sitä villapaitojen määrää... Kyllähä niitä hienouksiaki kaapista löytyis, mutta olo on vaan niin paljon mukavampi yksinkertaisessa ja tylsässä. Kaikki korut tuntuu niin vaan ylimääräseltä painolta. Vissii musta ei sit koskaan tuu tyylilyyliä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en siis ole yksin :-D Itelläkin oli ihan mieletön asustebuumi alkuvuodesta, koruja oli joka lähtöön ja kesän ajan hamstrasin ihan mielettömät määrät sormuksia, kaulakoruja, rannerenkaita, korviksia, huiveja, pipoja, laukkuja ja vaikka mitä. Nyt mä löydän itteni tuolta tallustamassa saman laukun kanssa, pelkät nappikorvikset korvissa ja mustat farkut yhistettynä johonkin löllöneuleeseen tai huppariin. Hyvin menee :-D!

      Ehkä meitä ei oo luotu tyylilyyleiks, muut kun saa sen pukeutumisen näyttämään niin helpolta :-(

      Poista
  9. Hei, en tiedä onko tullut aikaisemmin ilmi, mutta onko sulla tunnusta tässä sivustossa: http://www.fashiolista.com/

    Ja tietysti jos on, niin millä nimimerkillä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä siellä olen, en vaan erityisen aktiivisena :-D Nimimerkki on jennahard :-)

      Poista
  10. ite pukisin päälle ton lauantain asun :) aaaaaaa kuinka paljon haluunkaan noi armynvihreet pökät!

    VastaaPoista
  11. eka asukokoinaisuus on lähellä sitä miten ite pukeudun, mutta toi vika oli lemppari! :-) haluisin tommosen liivin ihan kauheesti! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lämmittäis munkin vähän turhan kesästä vaatekaappia oikein mukavasti! :-)

      Poista
  12. tälläsessa pakkasessa on ihan hyvä juuttua mukavuusalueelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :-D Mulla vaan kun on se vaihde jäänyt päälle jo sillon +1 lämpöasteiden paikkeilla, hups!

      Poista
  13. Awws, aivan mahtavia kollaaseja, varsinki 1. ja 2. Kumpikin niin mun tyylisiä!

    VastaaPoista
  14. on kyllä tosi kivoja asukokonaisuuksia kaikki!!!
    ei voi päättää parasta :)
    tosi hyvä maku sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä oo ennen tämmöistä kuullut, kiitos paljon :-)!

      Poista
  15. hassua, kun tuot koko ajan esille miten ärsyttää että kaikki matkisi mukamas tiedät-kyllä-ketä teinityttöjen idolia blogimaailmassa. jaksat jauhaa aiheesta videopostauksissa yms, mutta silti sen varjolla samalla omat kuvasi (myös tämä uusi blogi) muokkautuu koko ajan enemmän annikamaiseksi. tuntuu että haluat paasata ettet todellakaan matki annikaa ja lyöt läskiksi ja sarkasmiksi koko touhun("about miljoonalla on tämmöinen,ehkä matkin niitä kaikkia naisia yhtä aikaa") ettei vaan sua syytetä sen matkimisesta mutta toimit muitenkin juuri niin. karkeana esimerkkinä: pitkään tutkitun keissin murhaaja olikin poliisi. tai ravitsemusterapeutti olisi mussuttanut keventäjien karkkijemmat. got my point? en haluaisi uskoa tätä, koska ennen olit niin omalaatunen ja persoonallinen. on olemassa jo yksi Neiti-O, mutta ei toista jennaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No empä mä nyt tiedä. En edes seuraa Annikan blogia joten vaikea on ainakaan tietoisesti matkia jotakuta tai ottaa edes vaikutteita semmosesta, jonka tekemisistä ei tiedä juuri mitään.

      Mutta eipä tuo Annika mitenkään ole massata erottuva enkä mäkään tosiaan ole muuta kuin ehkä kasvanut jossain määrin ettei mua enää huvita olla niin omalaatuinen. Ehkä mä en vaan enää jaksa, enkä mä anna tän blogin puolella enää läheskään sitä kaikkea mitä vanhaan blogiin. Siinä syy. Mä olen blogin ulkopuolella edelleen ihan samanlainen kuin olin vuosi sitten tai sitä aikasemmin.

      Nyt musta kuitenkin tuntuu mukavammalta jakaa blogiin tämä mitä tännen nyt tulee, eli ei kovinkaan paljoa. Mua aidosti harmittaa se että mitä tahansa mä keksinkään on joku keksinyt sen jo ennen mua ja sitten "matkitaan". Mutta mä en enää henkilökohtasesti haluu ottaa sitä iteltäni pois, mähän siinä enemmän menetän kun kuuntelen muiden puheita.

      Mun blogin sisältö kärsii ympäristön paineen takia. Mua ei enää huvita kirjoittaa tänne niinkuin ennen kun siitä tulee valitusta kumminkin. Vaikka no, ihan sama mitä mä teen, on se huono asia. Onhan se nyt huomattu.

      Harmi ettet koe enää mua "Jennana" mutta tämmöstä tää nyt vain on. Ja mä silloin MPDL:n lopetuspostauksessa kerroin ettei uudessa blogissa tuu olemaan läheskään niin paljon jutun juurta ja semmosta, mitä aikasemmin. Valitan :(

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne