PEARL WAND

20. joulukuuta 2012



Tätä vidiouta kovasti toivottiin sillon jonku aikaa takaperin, mulla kun nykyään pää kumisee tyhjyyttään mitä postausideoihin tulee, niin ehkä oli hyvä hetki toteuttaa tämä. Hiustenlaitto on niin rentouttavaa, kunhan ei oo kiire!

Meikä on siis kipeenä, sen varmaan huomaa tosta kuinka huohotan samalla ku puhun, nenä on hieman tukossa. Kaikenlisäks oon varmaan jonkun depiksen kourissa, en saa illalla unta vaikka väsyttää ja aamulla en pääse ylös sängystä. Nukun bussissa ja tunneillakin vähän. Perjantaina tulee maailmanloppu ja siihen on hyvä lopettaa tämä masennus ja alottaa loma!
Toivottavasti mun nasevat lohkasut tossa videolla piristää ees joitakin ja vielä enemmän toivon että video kelpaa tutoriaali-mielessä. Hiusten kasvamista ja joulua odotellessa, mä kiidän nyt katsastuskonttorin kautta kouluun :-)

PS enköhän mä heittänyt youtubeen aluks väärän version, josta oli lopusta jäänyt jutustelut kokonaan pois. Noh, kolmas kerta toden sanoo!

35 kommenttia

  1. Oi sun hiukset näyttää ihanilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Vähän tyhmää vaa ku en saanu kameraa ihan suoraan mua päin osottamaan vaan se on tollee alaviistosta kuvattu :c

      Poista
  2. Vähä kivat kiharat :) paljo tuommonen maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Tossa videon lopussa sen mainitsinkin, eli noin 30€ maksaa Gigantissa, mutta se hinta vaihtelee liikkeittäin!

      Poista
  3. Tosi kivan näköset kiharat tuli :) Hei muute, mikä toi laulu on joka tossa videolla soi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ivan Gough & Feenixpawl ft. Georgi Kay - In My Mind (Axwell Mix)

      Kiitos :-)

      Poista
  4. mulla on toi sama ja tykkään kans paitsi että omat hiukset on nii suorat ettei kiharat pysy paria tuntia enempää :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei :-D Oikeet tökötit vaan kehiin, niin eiköhän ne jollain keinolla saa pysymään vähän kauemmin :-)

      Poista
  5. "pysyy, siis pysyy" :D ihanat kiharat! mä vaan en osaa käyttää tota vaik mun siskolla onki tollane ja saisin käyttää sitä :D ensimmäisestä testauskerrasta jäi muistoksi ihana palovamma käteen... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Niin jäi kyllä joo mullakin, ja toisella.. Ja kolmannella.. :-D Harjotus tekee mestarin ;-)

      Poista
  6. http://smiletolife-tessa.blogspot.fi/2012/12/h-a-s-t-e.html

    sul on haaste:)

    VastaaPoista
  7. sopii sulle ihan sairaan hyvin noi kiharat ! :)

    VastaaPoista
  8. kauan sulla menee aikaa tossa kihartamises? :)

    VastaaPoista
  9. eiku sanoitki tos videon loppupuolel, joten eeei mitää ;D

    VastaaPoista
  10. oot ihana, tykkäsin tästä videosta! :-)

    VastaaPoista
  11. no nyt nous halu ostaa toi itelleki! oon kauan jo miettiny että onko se vähän turha ostos, kun kyllähän sillä suoristusraudallaki jonkinmoiset saa, mutta toihan kävi paljon paljon kätsymmin:) ja hienot tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi oikeesti on paljon kätevämpi ja sillä varmasti kanssa tulee ne kiharat kun suoristusraudalla saa välillä vähän arpoa että mimmonenkohan kiehkura sieltä nyt tulee :-D!

      Poista
  12. Ihana video, kiitos!:) Mulla on suunnilleen tommonen kans ja siinä tuli mun onneks mukana hansikas, joka suojaa hiuksia pitelevää kättä!:) vois oikeestaan huomenna väsätä tommoset kikkurat.. eiku ei voikaan, en jaksa ryhtyy tohon kuudelta aamulla :( kauan sulla kesti tossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä tossakin tuli mukana se hansikas, mutta totesin sen ihan turhaks kun se kädessä hiuksia jos räplää, niin mun hiukset vaan sähköstyy eikä toi kihartaminen onnistu alkuunkaan :-D

      Mulla kestää vaan vartti, että vaikka mun pitää aamusin lähteäkin jo 7.15 niin ei mun tarvii herätä kuin 10 minuuttia normaalia aikasemmin että kerkeen noi kiharat tekemään :-)

      Poista
  13. kuin ihanan helpolta sä saat kihartamisen näyttämään ! :D mulla aina kestää kauheesti eikä niist edes tuu semmosia koskaan kun haluisin, mut mun hiukset on niin pitkät, et joudun kihartaa pisimmät ain kahes osassa... :D

    mutta ihana video ja ihanat kiharat tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on helppoo, haha :-D Ja tiiän kyl mitä se pitkien hiusten kanssa on ku mulla semmoset puol vuotta takaperin vielä oli! Kiitos paljon :-)

      Poista
  14. mikä toi biisi on mikä tos välis soi? (:

    VastaaPoista
  15. ihana video ja iteki oon toivonu tota lahjaks nyt jouluna, himottas niin paljo noi oikeesti pitkään kestävät kiharat! katellaan pääsenkö kihartelee tukkaa vai mennäänkö suorilla hiuksilla vaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii eihän sitä koskaan tiedä :-D Ja toi on sen verran edullinen käherrin että ei se paljoo omaakaan lompakkoa sit rokottais, jos joulupukki ei sulle tota tuokaan :-)

      Poista
  16. kokeilin tätä eilisee joulujuhlaa,ja kaikki kehu hiuksia! :D

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne