ON SALE

27. joulukuuta 2012

IMG_5281
 Korvakorut H&M 7,95€IMG_5253Boyfriend-mallinen bleiseri H&M 10€IMG_5306Sormus H&M 6,95€ mutta koska koruissa oli ota 2 maksa 1 -tarjous, niin tämä ei kustantanut mulle penniäkään :-)
Nyt on tän talven alennusmyynnit käyty läpi ja kaikki tarpeellinen on kotiutettu! Vaikka rahaa ei mennyt edes kahtakymppiä, niin en mä oikeestaan mitään muuta olisi sieltä höyrypäisen alekansan seasta halunnutkaan kotiin kantaa :-D Musta oli hauskaa tehdä Juusolle kiusaa, kun se pisti visan vinkumaan ja kantoi sitten varmaan viiden tai kuuden eri vaateliikkeen muovinyssykkää kainalossaan, samalla kun mä tepastelin yksi ainoa H&Mn pussukka kätösessäni. Mahto siinä olla vastaantulijoilla ihmettelemistä että onko tolle pojalle nyt nakitettu kantojuhdan rooli, vai onko se homo.
Oli muutenkin ihan jumalattoman hauska päivä, eiköhän me onnistuttu munaamaan parkkihalliin ajaminenkin heti kättelyssä. Ensimmäiset puol tuntia vietettiin Subwayn jonossa, jossa siinäkin keksittiin vitsiä siitä, miten kassaneiti heitti cookien mun tarjottimelle. Lopulta koko meininki menikin sit yhdeks pelleilyks. Eipä oo tosiaan mun posket olleet pitkään aikaan näin kipeinä nauramisesta!

Mutta nyt siis mä ryhdyn ostolakkoon, mun kauan haalimat vaatekaapin kulmakivet on vihdoin viimein koottu. Bleiseri, ratsastusnilkkurit (hah!), nahkatakki, mustat Dr. Denimit (jotka ostin viime viikolla hehezz) ja paitoja, puseroita sekä neuleita jokasessa värissä, sävyssä, materiaalissa ja mallissa vaikka koko kylälle jaettavaksi. Mitään muuta mun vaatekaappi ei tuu vähään aikaan kaipaamaan! Pitäis tosiaan sitä penkkariasuakin ruveta vääntämään ja se tuntuu niin ylivoimaselta alottaa :-D Ehkä mä taas jätän sen viimetinkaan ja viimesenä iltana ennen aamua nro 0 mä ompelen sitä hattuani kasaan silmät sirrillään kahvikupponen vieressä :-D

24 kommenttia

  1. oot ihana ku ostat aina vaan tarpeellisia etkä sillätavalla että ostan huvin vuoks:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä huvinvuoksikin tulee osteltua, en vaan esittele niitä blogissa kun ne nimenomaan on huvinvuoks ostettua :-D Ja kaikenlisäks yleensä ne on pelkkiä koruja, siis huhhuh mimmonen kimmeltävää ja kimaltavaa rakastava harakka mä olenkaan :-D

      Poista
    2. haha :D ja pakko hehkuttaa,et mä ostin perjantaina just ton saman bleiserin!!

      Poista
  2. Ihanan tollanen lempee asu ja kuitenki niin juhlallinen ja siisti:):) Tooosi kiva blogi ! :P yks lemppareista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tommosta efektiä mä bleiserillä hainkin :-) Ja tosta kuoriutuu kunnon bileasu kun bleiserin heivaa menemään, toi toppi on nimittäin hyvin avonainen selästä ja nätisti laskostettu!

      Kiitos paljon :-)

      Poista
  3. No nii! Mikä teijän penkkariteema on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Disney :-D! Aika kuiva, mut voi pojat miten hyvää ohjelmaa tostaki on kyllä keksitty!

      Poista
  4. oi, vähä kivoja!! :))

    http://feeltheheels.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kuolen :DDD "..kantojuhdan rooliin vai onko se homo" Ahahahah niin paras :D
    Ihana toi bleiseri, mulle kans<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi oli varmaa päivän lause "Olenko mä homo?" :-D:-D

      Se on ihanaaa!!! ♥

      Poista
  6. Toi bleiseri on kyllä supernätti, pitää käyä metsästää. Kun mulla ei ihan perusmustaa ole... Kaikkea muuta tuntuu löytyvän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tota kyllä metsästin ihan urakalla ja ajan kanssa, alotin jo joskus viime kuun puolella :-D Joka paikassa vaan oli niitä olkatopattuja min. 50€ maksavia jakkuja mitkä oli hirmusen lyhyitä tai sitten oli värikkäitä boyfriendejä. Onneks nyt kuitenkin kävi hyvä säkä!

      Poista
    2. Todellakin. Tänään nimittäin (tai eilen siis, yövuoro niin elän eilisessä) kävin etsimässä josko alennuksista löytyisi, no eeei. Kaikkea muuta, juuurikin niillä olkatoppauksilla tai vain kokoa xxxxl tai xxs. Bleiseriä metsästin ja kulutin ihan liikaa kaikkeen muuhun :-D!

      Poista
  7. kivoja löytöjä ! noi korut etenkin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kimmellystä ja glamouria, hehe :-D

      Poista
  8. löysin sun blogis just ja taisit saada uuden lukijan! ihania kuvia :-)
    http://dddaylight.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Ompa kyllä kivoja ostoksia! Itekki kävin tännää kattelemassa alennusmyyntejä, vaa ahistammaaha tuo ihmispaljous vaa rupiaa :D mistä tuo ihana sininen alupaita on? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mä menin ihan hämilleni kuinka tuolla Karismassa oli semmosia polvenmittasia tytöntylleröitä yksinään shoppailemassa :-D Mä en saanu sen ikäsenä hyvä jos poistua omalta kotipihalta, huh!

      Toppi on Gina Tricotin midseason-alesta ostettu :-)

      Poista
  10. Hei mistäs oot ottanu ton kuvan sun banneriin? :) Ja ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla sivun lopussa on linkki :-) Kiitos!

      Poista
  11. Ompa tosi kiva toi 'boyfriend', en ole aiemmin kyseistä nimitystä kuullut. Siitä puhuen, kävin itsekin kaupungilla ostoksilla - tarkoitus oli haalia kaikki mitä eteeni sattui. Lopulta löysin kuitenkin itseni vain ihastelemasta erästä (neon)pinkkiä neuletta ja kun ei hintakaan päätä huimannut... niin se oli rakkautta ensisovituksella. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vähän kummastelin tota nimitystä kun joskus kuulin mutta kaipa se on sit yksyhteen näitten löysien boyfriend-mallisten farkkujen kanssa jne :-)

      Mäkin oon pinkkiä neuletta haeskellut, mutta eipä sillä niin kova tarve oo. Noi ensirakkaudet vaatteiden kanssa on parasta! :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne