NYE OUTFIT

31. joulukuuta 2012

outfit IMG_5344
 Bleiseri H&M / Housut Dr. Denim / Toppi Gina Tricot / Korvakorut H&M / Rannekoru tuunattu vanhasta Glitterin rannekorusta / Kengät Dinsko
Mun uudenvuodenaatto alkoi Bonesin kutkuttavan jännittävällä kakkostuottarilla ja ikävillä uutisilla. Ei tänä vuonna saada Juusoo mukaan alottamaan vuotta meidän kanssa, toinen nimittäin on ja pysyy visusti sängynpohjalla kun on kipeenä. Olis ollut niin mahtava kykkiä koko kaveriporukan kesken paljussa vuoden vaihtuessa mutta nyt se jää vähän vajaaks.

Onneks sain kuitenkin ton meidän perheen käsipuolen ottamaan musta asukuvat! Janne vaan totes et voi jeesus, uudenvuodenaatto ja mä otan kuvia isosiskostani, nohnoh :-D Tän näkösenä mä siis lähen radalle ja mun mielestä tää asu on ihan hirmu kiva! Voin käydä vielä kaupassa ilman et on ylilaittautunu olo mut kuitenkaan ei illalla tarvii murehtia et olisin jotenki arkisennäkönen! Ei vissiin vielä oo kellekään tullut selväks kuinka paljon tykkään tosta bleiseristä, heh :-D
Oon myös ihan hurahtanu kultasten korujen, mustan ja sinisen yhdistelmään. Olin ihan fiiliksissä ku tajusin tänää, että mulla on vanha Glitterin tommoi käyttämättömäks jäänyt kettinkikoru, missä vaan oli semmoi pinkki nauha kieputettuna ympärille, et sen ku pätkäs pois ni sain tosta tän ajan mukasen ja tästä taitaa tulla uus lemppari :-)
Hassua, kun yleensä vois kuvitella tämmösessä asussa enemmän hopeiset korut mutta mä en jotenkin tykkää semmosesta, hopee on niin kauheen kylmänolonen elementti. Ties vaikka silmiinkin sipasen vielä aavistuksen kultasta luomiväriä sit illalla!

Hauskaa uutta vuotta kaikille lukijoille ja muillekin! Olkaa kiltisti, älkää sohiko kaveria raketeilla ja toivottavasti teidän vuosi 2013 alkaa hyvillä mielin :-)

8 kommenttia

  1. Ite meen kamujen kaa mökille bailaan niin ei voi mitenkään hirveen näyttävästi pukeutua :D toivottavasti ei palelluta.. Kiva toppi muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mullakin suunnitelmat kerkes muuttuun vielä moneen kertaan illan aikana mutta onneks ei tosiaan ollu mitenkään ylilaittautunu olo siltikään :-D Kiitos!

      Poista
  2. Mitä oot harrastanu ku et oo enää niin pullukka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä mä oo missään vaiheessa pullukka ollutkaan.

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne