Christmas Eve

24. joulukuuta 2012

IMG_5144 IMG_5123 IMG_5190IMG_5109Tuukkaa vähän jänskätti :-DIMG_5162 IMG_5101 IMG_5001
Ne, joilla on semmonen fiilis et "tässäkö tää nyt oli" huutaa jaa! Haha, tää on hassua miten vuosi vuodelta huomaa muistuttavansa entistä enemmän äitiä mitä joulunviettoon tulee. Esimerkkinä pienenä söin vaan kinkkua ja porkkanalaatikkoa, tänään mun lautaselta löyty kaikkea ja mahollista mitä tarjolla nyt sattu olemaan, maistoin jopa sienisalaattia.
Tätä mun jouluruokalautaselle kokoontuvaa ruokakekoa korreloi taas lahjojen määrä/laatu. Enää ei tuu miljoonaa pikkupakettia, missä jokasessa on jotain tilpehööriä. Sain reilusti ja rehellisesti ison laatikollisen Iittalan astioita, pyyhkeitä, lakanoita sekä näiden lisäksi jo synttäreiden aikaan käyttöön saatu läppäri oli puoliksi myös joululahja. Mitään "turhaa" ei siis tullut. Vaikka suklaata tosin olisin toivonut pukin konttiin mun nimellä varustettuna vähän enemmän.
Oli myös hassua huomata, kun pukki kävi meillä perinteiden vastaisesti jo tossa neljän aikaan ennen ruokaa, kuinka mä jupisin koko ajan mielessäni että voisko toi valkoparta nyt häipyä, mulla on nälkä!

Toivottavasti kaikkien jouluaatto on sujunut hyvin ja muitta mutkitta! Kyllä mussakin se sisäinen lapsi heräs kun tajusin Joulupukin & Noitarummun olevan loppusuoralla, kun vihdoin sain vaihdettua kanavan kakkoselle Tuukan toitottamalta Juniorilta. Ei kukaan kato Paavo Pesusientä jouluna, herranjestas :-D Rauhallisia joulupyhiä kaikille, mä pistän nyt Netflixin tulille ja katson sen, mikä multa tänään anastettiin; "Ottakaa shamaani kiinni!!"

18 kommenttia

  1. Joulupukki ja noitarumpu on paras! :D
    Ihanaa joulua! :)

    http://roos-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tosiaan on :-D!! Katoin sen eilen lopulta kaks kertaa, hups!

      Mukavia joulupyhiä ja hauskaa uuttavuotta sullekin :-)

      Poista
  2. Kaunotar<3 Ja ihana toi hattu sulla :) Tatuointipaikkana voin lämpimästi suositella Liskogalleriaa Helsingissä, siellä otin molemmat, samalla ensimmäiset leimani jotka on tekstiä molemmat :) Mukavat työntekijät, viihtyisät tilat, hinnat sopivia ja laatu järjettömän hyvää! Kaikki siis kohdillaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän on kai ollut tarkotus tulla edelliseen postaukseen :-) Kiitti paljon Minka kuitenki ♥ kehuista ja vinkeistä, kaikesta!! Pitääpä tsekkailla ja vertailla vähän lisää :-)

      Poista
  3. Ihana lukea postaus joulusta, joka ei ole niin perkeleen yliampuva :D Tuntuu että nimenomaan kaikki bloggaajat on saanu kaikkea superlahjoja mitä ny ig ja fb oon huomannu :D Tässä just joulun jälkeisen, suht netittömän loman jälkeen luen kaikkia uusia postauksia ja ei helvetti mitä kaikki on saanu lahjaks :D Mua oikeesti jopa naurattaa noi kaikki merkkilaukut, merkkikellot, merkkikengät, järjestelmäkamerat ja mitä lie mitä ihkut poikaystävät ym on ostanu :D Ite ku on jo vuosia tottunut juurikin pariin hyödylliseen lahjaan, kuten tänävuonna esimerkiksi uuteen kattilaan, niin tollanen tuntuu niin absurdilta ja naurettavalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se vähän muakin aina tälleen joulun alla huvittaa kun mitä jostain luin että lahjapaketista oli kääriytynyt iphone, ipad, macbook ja 600e. Sillee, juups, tossa on saman rahasumman eestä rahaa mitä mä oon koko ikänäni saanut haha :-D

      Mä oon tyytyväinen näihin mun käyttötavara-lahjoihin, en kuitenkaa usko että mitään postausta niistä tuun tekemään koska toi lahjoista postailu haisee vähän semmoselta leveilyltä ja "kattokaapas miten paljon meillä on rahaa ostaa lahjoja" -haistattelulta :-D Vaikken nyt noita hedelmäveitsiä niin tarvii just tällä punasella sekunnilla ja oisin ne voinu ostaa vaikka ite, kyllä mä niitä ihan varmasti tuun sit joskus tarvitseen! :-D

      Poista
    2. Harmi, että ootte sitä mieltä. :/ Minusta on niin kiva nähdä mitä muut bloggaajat on saanu lahjaksi! :) Joulukin on vaan kerran vuodessa, joten jos sitä nyt sen verran vähän iloitsisi tai "hehkuttaisi", kun ihana mummi, ukki, äiti, isä ja jopa velikin on muistanut lahjoilla. :D
      xoxo Mella

      Poista
    3. Eihän se tietenkään kaikkien kohdalla tommosta oo, mutta joistakin se vähän paistaa läpi :-D Mulla on semmonen kutina et ku jos nyt tänne sen lahjapostauksen teen, ei ketään kiinnosta mun lahjat koska ne ei oo uusinta elektroniikkaa, vaateliikkeiden lahjakortteja ja lontoon matkoja :-c

      Poista
  4. Ottakaa shamaani kiinni! Just näin! Hyvää joulua ja mäki syön porkkanalaatikkoa ja kinkkua enimmäkseen, nykyään kyllä muutakin yhä enemmän :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :-D Mä syön nykyään ihan hulluna kaikkea, jännää tämmönen!!

      Poista
  5. Ihana blogi!!<3:-) oot iha sika kaunis:-)

    http://venlanomablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Ei missä, vaan millä :-) Ja ihan tolla kuvanmuokkausohjelmalla, millä muokkaan mun kaikki kuvatkin!

      Poista
  7. Haastoin sut mun blogissa :) Ihana blogi sulla! :)

    http://ttimetomoveon.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, koitan tehä ton kun kerkiän :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne