FURRY CAP

23. joulukuuta 2012


karvalakkero
Karvalakin ostopaikasta ei havaintoa / Villapaita Vero Moda / Housut Dr. Denim / Kengät DinSko

Omistaako täällä joku karvalakin? Multa moinen löytyy ja se on pakkaspäivien pelastus. Tosin näpithän tuolla jääty taas asukuvia ottaessa, mutta ainakin korvat pysy lämpösinä! Hassua kun kaks vuotta sitten kävelin jossain toi päässäni, ihmiset katto kun hourulasta karannutta. Nyt joka toisella vastaantulijalla on karvalakki :-D
Mun pitäis kaivaa joulukuusi kohta vintiltä, se on yks mission impossible koska tässä 8 vuoden aikana tonne vintille on kertynyt jos jonkinmoista roinaa ja joulukuusi jotenkin aina tuppaa jäämään sinne kaiken tavaramäärän alle. Puhumattakaan niistä koristeista, jotka onneks jo eilen kaivoin esille. Ne oli kun ois neulaa ettiny heinäsuovasta!

Asiasta pitsalaatikkoon, oon tässä koko aamun kuumotellu tatuointeja. Vuosi takaperin kummitäti lupas sponsoroida ainakin jonkun verran mun ensimmäistä leimaa. Nyt kun ois sit aika ryhtyy metsästämään parasta mahdollista liikettä, päättää mikä se on se teksti joka tiensä mun kylkeen löytää ja ennen kaikkea säästämään sitä omaa taloudellista osuutta siihen, niin enhän mä tietenkään osaa ensinnäkään päättää saatikka alottaa. Tää on tää mun tyypillinen ongelma, suunnitelmat on suuret ja ideoita löytyy vaikka muille jakaa, mutta enhän mä mitään saa aikaseks!
Summa summarum, se siis jää nyt sitten siis nähtäväks, että kuinka pitkälle tää mun pitkäaikanen haave menee. Vaikka raha onkin jo niin vanha keksintö et sitä keksii aina jostain, niin se ei kuitenkaan kasva puussa ja säästöjä ois tässä nyt kohdistettava vähän kaikkeen muuhunkin.

Mä jatkan nyt Bonesin kattomista kera Pätkis-konvehtien. Pakko myöntää et mulla ei oo yhtään joulufiilistä, mutta kai se siitä sit pikkuhiljaa kohenee kunhan jaksan raivata tieni tonne vintille etsimään sitä joulukuusta. Ihan oikeesti olis varmaan helpompaa käydä kaatamassa aito kuusi tuolta metsästä :-D!

16 kommenttia

  1. Tosi kaunis tuo oikeanpuoleinen kuva :)

    VastaaPoista
  2. kiva bloogi! jos kiinnostaa käy myls tsekkaa http://amirajoensuu.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  3. Hahaa muistan kun joskus vuonna kivi kaikilla muotibloggareilla alko näkyä noita karvalakkeja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäki :-D Ja kuinka mulla se oli jo roimasti ennen ku blogit oli ees pinnalla haha :-D

      Poista
  4. oon itsekkin rakastunu karvalakkeihin :) Aivan ihania!
    & tatuointi haaveeseesi, ei hyvä tatuointi välttämättä maksa maltaita, omani on aivan täydellinen ja hyvin tehty ja peittää koko pohkeen ja puolet jalkapöytää ja maksoi vaivaiset 50! Toivottavasti saat haaveesi pian toteutumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on lämpösiä, haluisin vähä pienemmän mitä vois käyttää arkenakin :-) Toi mun kun on niin samperin iso :-D

      Niin eihän se välttiis maksakaan, etenkään kun en oo mitään monalisaa oo nahkaani hakatuttamassa! Pitää tsekkailla mimmosta tarjontaa tässä lähialueilla on. Ja mä toivon samaa :-)

      Poista
  5. mulla on kans karvalakki! se on niin paras ♥♥ sain sen vasta viime jouluna lahjaks, olisin tarvinnu monta vuotta aikasemmin...

    VastaaPoista
  6. Meillä on mun silmääni ihan samanlainen karvalakki ja se on H&Mltä :-) tuolla iskä on paraikaa se päässään hakemassa puita :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä onko toi H&Mltä vai mistä, kun sain ton mun kaverilta, jolle sen mummo oli sen joskus ostanut ja sillon ei karvalakit ollu vielä semmosta huutoa että niitä ois H&Mltä löytynyt :-(

      Mut hyvän lakin on isukkis valinnut :-)!

      Poista
  7. Mulla on samanlaine karvahattu mut vaa tumma :-) Se on tyylii 50vuotta vanha mutta toooosi lämmin! Nätit kuvat :)

    VastaaPoista
  8. Juuu tuttu tunne tuo karvalakin kanssa :-D! Itse ostin myös kaksi vuotta sitten syksyllä carlingsista edelleen maailman ihanimman karvalakin ja se löytyi päästä koko talven. Voi niitä katseita ja kummasteluja, "ootko joku venäläinen" "mikä oravanraato toi on" tms. Nyt näillä samaisilla heeboilla on myös karvalakki ja pistää vähän naurattamaan :--D!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne