FRIDAY

14. joulukuuta 2012

iblaaaa
Hartiahuivi Veromoda / Pusero Gina Tricot / Farkut H&M / Nilkkurit Dinsko / Laukku Robinhood
Huomatkaa kekseliäs otsikko, mietin sitä varmaan 25min.. Mutta juups. Sikäli kun tolla meidän Janne Ville Valtterilla kävi tossa pari päivää takaperin pienoinen äksidentti, jossa sen vasen solisluu sano räks, niin mun vakkari-asukuvaaja on nyt poissa pelistä ainakin seuraavan kuukauden ajan.
Ette uskokaan miten kivaa mulla oli näitä kuvia ottaessa, kun asetin kameran meidän portin päälle itselaukasimelle (miksen mä vieläkään oo tuhlannut rahojani jalustaan), juoksin auran jättämän megakinoksen yli tohon kadulle ja yritin ottaa siedettävän asennon + ilmeen. 56 kertaa mä ton jaksoin tehdä, about puolessa välissä huomasin että tarkennus oli menny ihan päin helvettiä ja lopulta kaks otoksista onnistu :-D Ja silti mua häiritsee kuinka lumiset mun popot on, miten länässä mun hiukset on ja voi luoja, miten jäässä mun nakkisormet onkaan!
Olisin mielelläni räpsiny vähän useemmankin kuvan tähän postaukseen, mutta mun sormissa kiertävä veri muistutti jo varmaan enempi jotain jäähiletahmaa ton asukuvaus-session jälkeen. Puhumattakaan mun eilen Pearl Wandiin polttamastani peukalosta, jossa on nyt ihan kiitettävän kokonen (lue: ihan jumalattoman iso) rakko. Se vasta namilta tuolla pakkasessa alkoikin tuntua!

Tässä on nyt taas vähän yhtä sun toista meneillään ton Jannen urheiluvamman takia, noinkohan lähetään Ruotsiin tälläkään kertaa vai pitääkö matka perua? :-D Noo eipä se mitään, aina sitä keksii muuta tekemistä ja nyt mun ei oikeesti tekis mitään muuta mieli ku nukkua viikko putkeen. Pilkin tunneilla aika kiitettävästi, vaikka viimeöinä oon nukkunu reippaasti yli 8 tuntia. Ihan tälleen vihjeenä, joululoma on enemmän ku tervetullut, vaikkakin se pitäis pyhittää historian lukemiselle. Himputin ylppärit, joko te taas tuutte?!

First things first, mitä tykkäätte mun perjantain asusta? Rakastan tota hartiahuivia, jonka kanssa voi leikkiä olevansa batman, ja noita nilkkureita yli kaiken! Miten yksinkertasilla pienillä jutuilla voiki saada paljon aikaseks, ottaen huomioon että ilman tota huivia mulla ois vaan mustat farkut ja valkonen trikoopaita? :-D

31 kommenttia

  1. mä en tykkää ollenkaa tost asusta.. liian äitimäinen :D kauhea !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtaa sun mammallas olla sitte hyvä maku :-) Mä en nimittäin jostain syystä voi enää sietää semmosia teinirytkyjä mitä nyt vaikka pitsipaidat näin esimerkkinä on :-D

      Poista
    2. Mun mielestä ei todellakaan ollut äitimäinen :--D Ihana asu (:

      Poista
    3. Mietin kans vähä et mimmonenkoha äiti tämmösiä käyttäis ku samanmoisia viittoja ynnämuita näkee ihan Uinolla ja kumppaneilla :-D

      Kiitos :-)

      Poista
    4. Munkin mielestä vähän tätimäinen, tai ennemmin voisin kuvitella jonkun 45v mamman käyttämässä tota asua kuin itseni :-)

      Poista
    5. Kuka helvetti on sua pyytänyt tätä asua itsesi päälle pukemaankaan? :-) Niimpä, ei yhtään kukaan.

      Ite tykkään tosta huivista ihan superina ja oli ihan saakelin itsevarma olo koko päivän!

      Poista
    6. Ei tässä siitä ollutkaan kyse, vaan siitä kun pyysit ihmisiä kertomaan mielipiteensä asusta. En ymmärrä miks kysyt mielipiteitä, jos sitten vedät herneet nenään vastauksista? Sä et taida olla kovin kypsä vielä henkisesti..

      Poista
    7. No toi kypsyyskortti onkin hyvä heittää tähän väliin, se kun vasta kypsää onkin :-)

      Mulla on mielipiteeni, fine, sulla on mielipiteesi, fine. Ja onhan se vähän hassua sulta sanoa että et itse tota päälles pistäis, kun kysyn ennemmin miltä se näyttää mun päällä? :-) Miten vaan.

      Poista
  2. Mä katoin facessa ja instassa et sul on tommone hieno paita, sit olin sillee et "oho se on huivi" :D Mut siis aivan magee toi huivi ja koko asu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no kyllähän tosta jonkinmoisen paitaviritelmänkin saa virittelemällä vyön vyötärölle! :-D Kiitos paljon :-)

      Poista
  3. apua oot niiin kaunis !:) tykkään sun blogistas tosi paljon, vaikka anona luenkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blyh, näissäki kuvissa jo ihan tommonen pakkasenraiskaama ku puol tuntia tuolla pakkasessa ilman tumppuja ja takkia keikuin :-D Kiitos silti paljon :-)

      Poista
  4. Kiva asu :) miten oot saanu ton facebook-gadgetin tonne sivuun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) Pistin vaa googlehakuu facebook like blogger tai jotain tommosta ja sielt tuli facebookin oma sivu missä luodaa samanlainen koodi ku millä noi bloglovinin yms gadgetitki tehää :-)

      Poista
  5. näytät iha jänölt tos ekas kuvas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep, näätkö kui pitkät korvatki mulla on? Ja töpöhäntä?

      Poista
  6. eiks sua pelota ku pidät kameraa pystysuorassa jossai kaiteella et se tippuu? :-D mun "asukuvat" menee just ton takia ihan mönkää ku vaakaan ei saa mitää vaikka jalustaki olis :(

    oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tipu ku meijän portis on semmoi jännä kohta missä se pysyy hyvin :-D siin on semmoi laajempi kohta mihin se kamera mahtuu pystys siitä kahvan puolelta kokonaan ja sit sen voi asettaa nojaa sitä salpaa päin millä meijän portti suljetaa, jännä viritelmä näin selitettynä! :-D

      Kiitos paaaljon :-)!

      Poista
  7. Haha vähä repesin tolle Janne Ville Valtterille ku mun pikkuveljet on Ville ja Valtteri :D
    Asu on muute ihana!

    VastaaPoista
  8. En tiedä miten itse koet asian, mutta mun mielestä sun ei kannattais huudella avoimena Annikan blogista noin paljoa. Jos joku sanoo, että matkit häntä, ja tiedät itse, ettei asia niin ole, niin miksi välität niin paljon? Itse en ainakaan oman blogini facebook-sivuilla haukkuisi kenenkään blogia suoraan tylsäksi. En tiedä millaisena pidät omaa blogiasi, mutta minun mielestäni tämä ei ole mitenkään sen kummoisempi. Molemmat olette aivan samanlaisia tavallisia teinityttöjä, Annika vaan postaa hieman enemmän ja laajemmin kuin sinä. Ja ei, en todellakaan ole mikään Annika-fani, ajattelin vaan tulla jakamaan mielipiteeni. Toivottavasti et suutu tästä kommentista, sillä mielestäni tämä on täysin asiallista kritiikkiä ja mielipiteen ilmaisua, ei millään tavalla haukkumista. Aamen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi sä sitten jatkat asian lietsomista jos se on niin huono asia? Jos et oo huomannut, mä oon antanut asian jo olla :-) Se ärsyttää mua ihan yleiselläkin tasolla, sillä ihan sama mitä joku pienempi bloggaaja tekee, on se aina matkimista. Ei kyseessä oo mikään henkilökohtanen inho jotakuta vastaan.

      Mutta kun ilmeisesti paremmin asiasta tiedät, niin olkoot mielipitees tuommonen :-) Hyvähän se on itsensä nostaa muita ylemmäs kertomalla nimettömänä puolioikeita faktoja ja heittämällä perään "toivottavasti et suutu". Parantaa asiaa kummasti!

      Poista
  9. Hei voisitko laittaa tähän blogin www- osoitteen edessä olevan blogger merki tilalle jonkun muun pikkukuvan? :) olisi kiva, jos tää erottuis suosikit-palkista :D toivottavast tiiät, mitä kuvaa tarkotan( siisi sitä, mikä oli mpdl:ssä tähti)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan keksii jonkun tähä ulkoasuun sopivan, ei oo vielä tullut hyvää kuvaa vastaan :-)!

      Poista
  10. mul on samanlainen laukku ! :D tosi tärkee info mut nii mun piti kylläki tulla sanomaa että sulla on kiva asu joka sopii sulle :)

    VastaaPoista
  11. Ehkä vähän tyhmä kysymys mutta miten saat nuo pystyssä olevat asukuvat tuollatavalla vierekkäin? :D en ite saa mitään järkevää ratkasua aikaseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan kuvanmuokkausohjelmalla pistämällä ne vierekkäin :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne