6:54PM

9. joulukuuta 2012


STOCKIS
1, 2, 3, 4 Topshop 5 Dr. Denim 6 Dinsko 7, 8 Zara
Oijoi, täällä mä kirjottelen toista kertaa päivän sisään :-D Mulla vaan on nyt niin megalomaanisen tylsää, että insipiroiduin vähäsen metsästämään kaikkea "hyödyllistä", mitä voisin löytää ensi viikonloppuna Tukholmasta. Eihän mulla nyt tietenkään varaa tohon kaikkeen ole, uudet talvipopot ja joku kiva laukku ois ensimmäisenä listalla. Dinskon niittibuutsit ja Zaran Shopper Bag istuis mun budjettiin, kuin nenä päähän. Toi Zaran laukku ois myös kiva siinä suhteessa, että se on kaksvärinen. Kaikilta kun löytyy se joko mustana tai ruskeana, yleisemmin mustana. Musta toi ruskean ja mustan yhdistelmä on ihan huikee!
Suomeenkin avattiin nyt BikBok mutta enpä mä siellä taida päästä käymään pitkään aikaan. Niinkun en oo käynyt ikinä Monkissa, Weekdayssa tai One Wayssakaan. Sitä tää landella asuminen teettää, etin kuteeni H&Mstä ja oon tyytyväinen Dinskon kenkiin. Opiskelijabudjettikin on sen verran rajallinen ettei sillä kauhean paljon Helsinkiin ja takasin reissailla!
Mulle myös on päivän aikana tullut vyöry sähköposteja ano-kommentoinnin sallimisesta. Teitä, jotka sitä kauniisti pyysitte, oli niin paljon, että mä vähän vakuutuin urpojen vähäisyydestä tän blogin lukijakunnassa ja nyt sit päätinkin, että ok, menkööt, kokeillaan. Teitä on kuitenkin tosi paljon, jotka luette esimerkiks bloglovinin kautta tätä ettekä omista google-tunnuksia!
Oon kuitenkin päättänyt olla vähän tiukempi tän blogin kommenttien suhteen, en julkaise mitä tahansa älyvapauksia ihan vaan että ilmapiiri siellä kommenttiboksissakin säilyy asiallisena ja mukavana. Katotaan miten tässä käy!

50 kommenttia

  1. Ihania löytöjä, itekin oon kaipallut vaatekaappiini noin khakinvihreitä dr. denimeitä mut ne on vaan aika hinnaakkaan legginsseiks :/ Tota numerolla 7 olevaa laukkuakin oon miettinyt, mutta sellanen tuntuu olevan _kaikilla_ mut toisaalta en oo silti keltään kuullu siitä yhtään negatiivista kommenttia :D

    Ps kiva kun anokommentointi on taas auki, vastasit muuten hirmu mukavasti siihen sähköpostiinkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tahtoisin tuommoset niin kovasti, oishan niitä edullisempina vaikkapa Ginassa yms näissä kolttukaupoissa, mutta ne ei jotenkin istu yhtä hyvin ku Denimit :-(
      Noh, en mäkään noita voi nyt vähään aikaan ostaa. Pistän rahani laukkuun ja kenkiin kun ne nyt on ykkösinä ostoslistalla :-D Toi Zaran laukku tosiaan tulee tosi monella vastaan, mutta sille on ilmeisesti syynsäkin, kun miettii kuinka tilava se on! Ja aattelin myös vähän erilaisuutta tolla, että ostaisin kaksvärisenä :-) Niitä ei oo yhtä paljon katukuvassa kuin kokomustia!!

      Ja kiitos paljon :-)

      Poista
  2. ihanaa ku sallit anonyymikommentit ! rakastan sun blogia, ja menit aivan oikeeseen tossa et luen sitä bloglovinin kautta, enkä oo saanu aikaseks google-tunnuksia tehtyä. jatka samaan malliin ja ihanaa et postailet usein <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ainoo :-) Ei mullakaan aluks ollut blogger tunnuksia, tein bloglovinin ensin joten tiedän mimmosta se on! ..vaikken koskaan paljoa anonyyminä kommentoinutkaan :-D

      Kiitos paljon ♥

      Poista
  3. oi kiva jos toi kirjoitusfonti vois vaihtaaa koska on tosi vaikee lukeee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En haluu vaihtaa sitä, koska Times on ainut bloggerin fonteista, joka miellyttää silmää :-) Jos et nää, voit painaa CTRL ja + niin johan suurenee teksti!

      Poista
  4. mäki haluan noi dr. denimin farkut, ihanat vihreet♥ neuletakki ja molemmat laukutki on aika ihania, mut rahatilanne ei oikeen salli ostamaan mitään muuta ku joululahjoja muille :D kattoo sit joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tapana ostaa lahjoja kuin Jamille ja kummipojalle ja tänä(kin) vuonna Jami sanoi ettei tahdo mitään lahjaksi :-D Kohteeksi jää siis kummipoika ja vähän ekstrabudjettia mulle itselleni! Mut raha on niin vanha keksintö et sitä löytyy aina jostain :-)

      Poista
  5. ooh mulle kelpais kaikki tuosta kollaasista! :p ois vaan rahaa..

    VastaaPoista
  6. tosi kivoja vaatteita oot bongaillu, noi kengät on kyl älytsin ihanat :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on, aattelin tänää käyä kokeilee josko hakisin ne samantien kotiin, ellen löydä jotain vielä kivempia popoja :_)

      Poista
  7. Hei millä teit tän kollaasin? Ihan mielenkiinnosta kyselen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samalla millä muokkaan kuvanikin, Gimpillä :-)

      Poista
  8. mun blogloviniin ilmestyi uusi postaus sulta, ja sitten avasin "favs" -ryhmän jonne oon kerännyt kaikki lemppariblogit. ihmettelin sitten, että missä se postaus nyt on?! huomasin että en ollut vielä laittanut tätä uutta blogia sinne lemppareihin niin kipasin äkkiä vaihtamaan ryhmää! nyt and then she grew up koristaa favs ryhmän nimilistaa :)

    kiitos, kun oot niin huippu <3

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Voisivat vaan olla vähän huokeemmat kun ei mistään kestävimmästä päästä tunnu olevan :-D

      Poista
  10. Mä haluaisin itse kans niin kovasti uuet Dr.Denimit, mut voi luoja ku noitten farkkuleggingsien laatu on muuttunut huonompaan suuntaan ihan räjähdysmäisesti :/ Mun mustat housut ei kestänyt ku kaks kuukautta niin tuli jo reikiä haaroihin, eikä mun reidet osu edes yhteen kävellessä. Mulla on toisen pöksyt, jotka ovat reilut pari vuotta vanhat niin niillä porskuttelen vielä etiäpäi :) Kyllä huomaa mitä tehotuotanto taas teettää. Pitää etsiä uudet suosikkipökät jostakin muualta, koska mähän en 45 euroa tuhlaa parin kuukauden pöksyihin!

    Ps kiva ku sallit anot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii onha ne supermukavat ja näin, mutta tosiaan ei kestä paljoo mitää. Ostin kirpparilta itelleni alkusyksystä sillon piukat Dr. Denimit, kokolapussa lukee XS mut nyt ne muistuttaa enemmän M-kokoo ja roikkuu perseestä ja vaikka mistä.

      Totta turiset :-)!

      Poista
  11. Hyvä koska en jaksa luoda tunnuksii :D

    VastaaPoista
  12. En sano tätä pahalla tai älyvapaana paskakommenttina mutta ootko ottanu vaikutteita Annika O. blogista? Teksti muuttunu vähän sananlaiseks ja postaukset. Ois kiva jos säilyis oma persoona kaikilla eikä miljoonaa perus-annikaa siel tääl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ottanut enkä tahdokaan ottaa. Ite oon sitä väkeä jota harmittaa kun blogimaailma on täynnä annikakopioita, mutta mua myös ärsyttää se että mitä tahansa tekeekin, matkii Annikaa.

      Mun persoonani ei muutu mihinkään, on vaan valitettavaa etten enää yksinkertaisesti tahdo kertoo asioistani nettiin yhtä paljon mitä vanhaan blogiin. Mua harmitti ihan hirveesti kun näin vaivaa tän ulkoasun eteen, en siis lue Annikan blogia ollenkaan, ja sit kaveri linkitti ku kysyin mielipidettä, ni Annikan blogin ka sieltä paljastu vaikka mitä samanlaista.. Mä tahdon tehdä blogistani oman näköseni, harmi jos se mitä tekee, on ihmisten mielestä aina "Annikan matkimista". En sen takia tee eritavalla, että on olemassa joku toinen jolla ilmeisesti on sama maku kuon mulla. Annika kun ei oo ainoo bloggaaja tässä maailmassa.

      Poista
  13. saako dr. denimejä mistään muualta kuin carlingsista? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahdessa ainakin St. Louise Store myy niitä ja muualla sitten One Waysta olen kuullut saatavan Denimejä. Myös tietty Nelly.comista jne nettikaupoista voi tilata :-)

      Poista
  14. Voisin ottaa itelle nuo kaikki :p

    VastaaPoista
  15. Valitettavasti mäki näin tässä sun uudessa blogissa vahvoja Annika-O -vaikutteita, niin ulkoasun kuin postaustenkin suhteen. Edellinen blogisi oli paljon omaperäisempi, tää vaa on annikamainen. Paha mennä kieltämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten sä näät. Mä voin vaihtaa taustan kokovalkoiseksi, mutta sittenhän mä matkin 95% lifestyle-blogeista? Sori nyt vaan, mutta tein harvinaisen selväksi, että tässä blogissa meininki tosiaan on erilainen kuin vanhassa. Tää ei ole Myponydoeslsd, se ero on hyvä hahmottaa, ennen kuin tulee mulle sanomaan, että edellinen blogi oli "omaperäisempi".

      Ps, tosi hyvä kolmen postauksen perusteella tuommosta sanoa yhtään mitään kenenkään blogista. Mulla ois miljoona asiaa, joista haluan tehdä mielipidepostauksen, mutta koska mä oon niin vitun kyllästynyt siihen ulinaan, mitä ne aiheuttaa niin ei kiinnosta.

      Poista
    2. Varmasti löytyy monia muitakin bloggaajia, jotka on yhtälailla annikan tyylisiä, toiset vaan on sen verran "kuuluisempia" et erottuu joukosta ja jos sattuu tykkäämää samanlaisista naisellisista vaatteista nii ei se kyllä matkimista ole. Ei annika niitä vaatteita omista tyyliin "koska mää ostin nää kengät, nii kukaa muu bloggaaja ei voi ostaa näitä".

      Poista
  16. Anna mennä! Mä en rehellisesti sanottuna näe tässä melkeinpä mitään samaa ku Annikan blogissa. Sitä paitsi maailmassa on samantyylisiä ihmisiä :o Tiedän, että et matki ketään. Oot niin pirun upee. Esim. noi vaatteet tässä postauksessa on sellasia jotka voisin nähä Annikanki päällä, mutta voisin nähä ne myös itteni ja monen muun päällä. Mä en voi käsittää näitä ihmisiä, jotka valittaa matkimisesta, mua suututtaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin suututtaa muakin. Tosiaan kun ostan vaatteeni noista ihan tavallisista normiketjuliikkeistä. Joista vaatteensa ostaa mun ja Annikan lisäksi varmaan suurin osa muistakin suomalaisista, ruotsalaisista, norjalaisista ja vaikka minkä muun maalaisista tytöistä.

      Kyllähän tässä ulkoasussa samaa on toi että mun tausta ei oo kokovalkonen ... Se vaan on sillä tavalla ettei Annika ole todellakaan ainoa, jolla ei kokovalkeaa taustaa olisi, mutta tätäpä ei tunnuta ymmärtävän :-)

      Poista
  17. Toi Zaran laukku on nii helmi! Haluisin sen ite semmosena konjakin värisenä :)

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on konjakinvärisenä tosi nätti :-)!

      Poista
  18. Toi nelonen ja vitonen, rakkaus. ♥

    VastaaPoista
  19. Hajotkaa jo tuohon Annika-O:honne, ei tuota jaksa kuunnella! Antaa kaikkien kukkien kukkia, (myös ihanan Jennan) vaikka asia ei teitä miellyttäiskään.
    Kukaan ei oo teitä pakottanu tätä blogia lukemaan, eli jos ei miellytä niin menkää vaikka lukemaan Annikaa.
    Olisi välillä ihan mukava tulla kommentoimaan ja lukemaan postauksia, joissa ei valiteta koko ajan, että Jenna matkii, Jenna ei oo omaperäinen, MPDL oli parempi ja lässynlää. ÄLKÄÄ LUKEKO STNA!
    Terveisin joku, jota ei kiinnosta vaikka kaikki blogit olis toistensa kopioita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillekin tuo tuntuu olevan elämäntehtävä, en ihmettele vaikka ne ois ne muutamat samat henkilöt ku ravais blogista toiseen ilmottamassa mitä ja ketä ko. blogissa on matkittu.

      Poista
  20. Mulla on noi dr.denimit ton värisenä ja sit viininpunasena(tosin ne on korkeevyötäröiset), ah rakkaus (<3)! En enää pärjäis ilman noita pöksyjä, vaikka tosin niitä joutuu uusimaan ihan liian usein kun ne löystyy niin kauheen nopeesti että mahtuis pian norsuillekin.. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ne vaaleensinisinä ja suoraan sanottuna täyttä paskaa laadultaan ja aivan liian tyyriit farkkuleggareiks :-)

      Poista
  21. ootteha viel Jamin kaa yhes?(:

    VastaaPoista
  22. mä en nää sun ja annika-o:n blogissa mitään samaa....? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miljan kommentti oli varmaan ensimmäinen järkevä asiaa koskeva kommentti tässä blogissa. :--D

      Poista
  23. 1., 5. & 7. on ihan täydellisiä !

    VastaaPoista
  24. hei pitääkö sun kokoaja nostaa sun dr.denimeitä? :D ku kaikki sanoo et jos ostaa matalavyötäröiset, ni niitä pitää kokoaja olla nostamassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jatkuvasti niitä saa olla kiskomassa juu :-D Ja sehän on syy siihenkin, miks käytettyinä myytävistä demineistä tosi useista on aina ne vyölenksut hajalla jne :-D!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne